Bazary

Autor: Marciniak Łukasz T.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego


  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Stron: 180
  • Oprawa: Miękka

Opis produktu

Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów, strategie manipulowania klientami, liczne taktyki i racjonalizacje kupców wobec siebie, a także kategoryzacje towarów i klientów. Dzięki temu czytelnik uzyskuje obraz społeczności kupieckiej z jej skomplikowanymi podziałami wewnętrznymi i wielowymiarowymi nierównościami.
Publikacja jest kierowana zarówno do socjologów, antropologów, ekonomistów zorientowanych społecznie, jak również działaczy i urzędników samorządowych zajmujących się sprawami targowisk. Jej lektura może być pomocna w zarządzaniu targowiskami i przeciwdziałaniu konfliktom ze środowiskami kupców.

Szczegóły produktu

AutorMarciniak Łukasz T.
Wymiary17.1x24.1
wydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Liczba stron180
OprawaMiękka
PodytułKooperacja czy konkurencja?
Kod paskowy9788380884885
Rok wydania2017
Językipolski

Opinie o produkcie


{