Gerharda Schulze teoria społeczeństwa doznań

Autor: Sieradzki Piotr

Wydawnictwo: Adam Marszałek


  • Wydawca: Adam Marszałek
  • Stron: 220
  • Oprawa: Miękka

Opis produktu

Książka Piotra Sieradzkiego stanowi bardzo dobrą prezentację jednej ze współczesnych teorii socjologicznych średniego zasięgu, która znajduje zastosowanie w badaniu, opisywaniu i wyjaśnianiu społeczeństwa niemieckiego i polskiego, a także w badaniach marketingowych. Praca ta ma nie tylko dużą wartość naukową, ale i poznawczą gdyż do tej pory na polskim tynku wydawniczym nie ukazały się prace naukowe przedstawiające dokonania Gerharda Schulze. Aktualność książki Piotra Sieradzkiego potwierdzają kierunki przemian współczesnego społeczeństwa polskiego, które wymagają poszukiwania nowych narzędzi badawczych, pomocnych przy ich opisie i wyjaśnianiu. Praca ta może stanowić interesującą lekturę dla badaczy szeroko rozumianego życia społecznego, obejmującego jego wymiar społeczny, gospodarczy i kulturowy.
Z recenzji wydawniczej ks. dr. hab. Stanisława Fela, prof. KUL

Szczegóły produktu

AutorSieradzki Piotr
Wymiary16.0x23.0cm
wydawcaAdam Marszałek
isbn9788376118857
Liczba stron220
OprawaMiękka
Kod paskowy9788376118857
Rok wydania2011
Językipolski

Opinie o produkcie


{