Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii

Autor: Gajlewicz Korab Katarzyna


  • Oprawa: Miękka
  • Stron: 230
  • Wydawca: Oficyna Wydawnicza ASPRA

Opis produktu

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:



Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński

Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki

Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz

Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek

Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka

Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska

Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki

Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński

Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947),P. Swacha

Tom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski

Tom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab



Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegóły produktu

OprawaMiękka
Językipolski
Rok wydania2011
miejscowoscWarszawa
Wymiary16.0x23.5cm
isbn9788375453218
Seria cykluMEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
Waga0.35 kg.
AutorGajlewicz Korab Katarzyna
Liczba stron230
Kod paskowy9788375453218
wydawcaOficyna Wydawnicza ASPRA

Opinie o produkcie


{