Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta

Autor: Szelągowska Magdalena

Wydawnictwo: Helion


  • Wydawca: Helion
  • Stron: 184
  • Oprawa: Twarda

Opis produktu

Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu ?Nauka praktyce ? praktyka nauce?. Certyfikowany Trener Biznesu.

Szczegóły produktu

AutorSzelągowska Magdalena
Wymiary17.0x24.0cm
wydawcaHelion
miejscowoscGliwice
isbn9788328336896
Liczba stron184
OprawaTwarda
PodytułZarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Kod paskowy9788328336896
Rok wydania2017
Językipolski

Opinie o produkcie


{