Poczucie obciążenia pracą pedagogów funkcjonujących w zawodach pomocowych

Autor: Wierzejska Joanna

Wydawnictwo: UMCS


  • Wydawca: UMCS
  • Stron: 290
  • Oprawa: Miękka

Opis produktu

Praca dr Joanny Wierzejskiej stanowi ważkie przedsięwzięcie, wypełniając lukę na rodzimym rynku wydawniczym z zakresu wiedzy wiążącej się z traumą (stresem) reprezentantów kilku zawodów (?) funkcjonujących w obszarze tzw. pomocy i wsparcia społecznego (publicznego) (?). Sformułowane konkluzje z badań służyć mogą zarówno teoretykom w budowaniu sylwetki współczesnego pedagoga pełniącego różne role w zawodach pomocowych, efektywnie radzącego sobie z problemami, realizującego swe oczekiwania zawodowe i silnie zmotywowanego do pracy, jak i praktykom w niesieniu pomocy pracownikom działającym w sferze usług społecznych, narażonym na długotrwałe oddziaływanie stresu i negatywne tego konsekwencje tak w wymiarze indywidualnym, jak i społecznym.
Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Radziewicza-Winnickiego

Szczegóły produktu

AutorWierzejska Joanna
Wymiary17.0x24.0cm
wydawcaUMCS
miejscowoscLublin
isbn9788322790038
Liczba stron290
OprawaMiękka
PodytułStudium empiryczne
Kod paskowy9788322790038
Rok wydania2017
Językipolski

Opinie o produkcie


{