Strategia błękitnego oceanu Wydanie rozszerzone

Autor: Kim W. Chan, Mauborgne Renée


  • Oprawa: Plastikowa
  • Stron: 1
  • Wydawca: MT Biznes

Opis produktu

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.
?Strategia błękitnego oceanu? przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż),autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia ?błękitnego oceanu? ? niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.
Książka ?Strategia błękitnego oceanu? przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.
Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Szczegóły produktu

OprawaPlastikowa
PodytułJak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Rok wydania2015
Sztuk nośnika1
Wydanie1
Wymiary18.7x13.2
Kod paskowy9788377469484
Tytuł oryginalnyBlue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competiti
isbn9788377469484
Językipolski
Nośnik głównyCD-MP3
AutorKim W. Chan, Mauborgne Renée
Liczba stron1
Waga0.075 kg.
wydawcaMT Biznes

Opinie o produkcie


{