W lustrze mediów

Autor: Sokołowski Marek


  • Oprawa: Miękka
  • Stron: 394
  • Wydawca: Adam Marszałek

Opis produktu

Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana ?w lustrze mediów? jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych.



Z recenzji wydawniczej

prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty

Szczegóły produktu

OprawaMiękka
PodytułWizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych
Rok wydania2011
miejscowoscToruń
Wymiary15.0x22.0cm
isbn9788377802809
Językipolski
Waga0.58 kg.
AutorSokołowski Marek
Liczba stron394
Kod paskowy9788377802809
wydawcaAdam Marszałek

Opinie o produkcie


{